جنگجویان قلمرو آتش Kingdom Under Fire II
 
بازی های رایانه ای AA77

چند سالی است که بازی Kingdom Under Fire II در دست ساخت قرار گرفته، اما اطلاعات چندانی از آن منتشر نشده است. به تازگی سازندگان این عنوان بسیار زیبا اطلاعات جدیدی را منتشر کرده اند. KUFII محیط های بسیار بزرگ و دوست داشتنی ای را به نمایش درمی آورد که همانند آن را در فیلم های The Lord of the Rings مشاهده کرده بودیم. همچنین قهرمانان مختلفی دارد که نمونه آن ها در سری بازی های Dynasty Warriors به دفعات دیده شده است. تیم کره ای Blueside قصد دارند که این بازی را در اواخر سال 2012 راهی بازار کنند. به همین دلیل، تصمیم گرفتند که اطلاعات جالب و جدیدی را درباره کلاس های موجود در بازی منتشر کنند.

اولین کلاس موجود در بازی Infantry نام دارد که یکی از ساده ترین نیروهای اتحاد انسان ها در این عنوان هستند و دارای شمشیر و یک سپر هستند. یکی از قابلیت های جالب این کلاس این است که بازیکنان می توانند با انتخاب این گروه، سربازانی بسیار قدرتمند به وجود بیاورند که پس از مدتی کسی جلودارشان نباشد. گروه بعدی Long Swordsmen نام دارند. این افراد گروهی از نیروهای Infantry هستند که مهارت زیادی در شمشیر زنی دارند و شمشیر بلندی که به همراه دارند، نشانی است که به وسیله آن در بازی مشخص می شوند. این گروه، نه تنها دارای دانش بالایی هستند، بلکه می توانند در میادین نبرد، گروهی از سربازان را رهبری کنند.

دسته بعدی که در این بازی با آن ها مواجه می شوید، Paladin نام دارند. گروه Paladinها را می توان یکی از شجاع ترین اتحاد انسان ها در این بازی دانست. آن ها دانش بالایی در مداوای افراد دیگر در زمان مبارزه ها دارند. قدرت شفادهنگی آن ها باعث شده که این گروه به دسته ای نامیرا در میدان نبرد تبدیل شوند. آن ها گروهی بسیار قدرتمند هستند و در نبردها کسی حریفشان نخواهد بود. کلاس بعدی، Cavalry نام دارد. این گروه به عنوان گل های اتحاد انسان ها در بازی شناخته می شوند و می توانند در نبردهای مختلفی حضور پیدا کنند. Cavalryها دارای زره های بسیار قوی ای هم برای خود و هم برای اسب هایشان هستند که آن ها را در برابر شمشیر و نیزه های دشمنان محافظت می کنند.

این گروه، سوارکاران بسیار خوبی هستند که در جنگ ها می توانند نمایش فوق العاده ای را از خود به نمایش درآورند. Musketeers گروه بعدی هستند که از تکنولوژی های بسیار فوق العاده ای برخوردارند و می توانند با فلز چیزهای مختلفی را به وجود بیاورند. Musketeerها دقت بسیار بالایی در استفاده از سلاح هایشان دارند و می توانند روی قدرت دیگر گروه ها تأثیرگذار باشند. دسته بعدی ای که در این بازی حضور دارند، با نام Oran Cannon شناخته می شوند. اتحادیه انسان ها در این بازی دست به ساخت توپخانه هایی زده اند که Oran Cannon نام دارند. قدرت این توپخانه ها باعث می شود که در طول مبارزه ها پشتیبانی خوبی از آن ها به عمل بیاید.

حال نوبت به Sentinelها می رسد. سربازان Sentinel گروهی از Elfها هستند و یکی از کشنده ترین گروه های موجود در بازی به حساب می آیند. تمریناتی که آن ها پشت سر گذاشته اند، باعث شده که این گروه در مبارزه ها همیشه موفق باشند. آن ها با شمشیر بسیار خوب کار می کنند و می توانند خود را در برابر حمله دشمن ها محافظت کنند. Elfها یکی از بهترین گروه های موجود در بازی به حساب می آیند. از دیگر گروه های حاضر در بازی Wind Riderها هستند. این گروه نیز توانایی خوبی در اسب سواری دارند. آن ها سوار اسب های تک شاخ هستند. اسب هایی که به تنهایی در میدان جنگ هراس در دل دشمنان می اندازند. Kingdom Under Fire II قرار است یک بازی نقش آفرینی بزرگ با محیط های بسیار وسیع باشد و به همین دلیل سازندگان سعی دارند با ارائه اطلاعاتی از این قبیل بازیکنان را با آن آشنا کنند. با توجه به بازار داغ بازی های نقش آفرینی و عنوان های بسیار بزرگ، این بازی باید چیزی فراتر از یک گرافیک خیره کننده را به نمایش دربیاورد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
پنج شنبه 22 دی 1390برچسب:, ::
Amin AA77

درباره وبلاگ


سلام من Amin AA77 امیدوارم از وبلاگ من خوشتان بیاد بیشتر نقد وبررسی بازیهای این از سایت WWW.PARDISGAME.NET نویسندگان=lord rayden-حمیدرضا نیکوفر-مجیدنور دوست
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بازی های رایانه ای و آدرس aa77.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.